viernes, 22 de diciembre de 2017

PAU - Work in progress


Badirudi eskarmentatzen ez dudala. Azkenaldian kostatu egin zait proiektuan lan egitea, eta oooooooso berando jarri naiz lanean. Nahiz eta familiren inguruko gauzak pasa diren ez dut inongo aitzakirik, eta ez dut aitzakirik bilatu nahi.

Oporretan eta azterketa garaian proiektua lantzen jarraituko dut, nahiz eta notan eraginik ez izan; proiektu hau gustatu zait eta orain hasi naiz disfrutatzen (badakit, berandu). Produkzioa aurrera doan heinean blogera igoko itut egiten ditudan planoak, ebaketak edo eskemak, faszikulo moduan (orain arte egin ez dudana, por zierto).

Barkatu orain hain lan kaskar eta amaitu gabea entregatu izana, hurrengo lauhilekoan chip-a aldatzen saiatuko naiz.

Urte berri on eta ondo pasa oporrak.

No hay comentarios:

Publicar un comentario